ilsejacobs.reismee.nl

Welkom op mijn reisblog!

Lieve allemaal,

Welkom om mijn reisblog!

Vanaf 27 april ga ik met zeven medeleerlingen tien weken stage lopen in Ghana. Ik woon met zeven medeleerlingen in een huis in het dorpje Golokuati. Dit is ongeveer 3-4 uur reiden met de trotro (taxi) vanuit Accra, waar het vliegveld ligt. Er zijn twee ziekenhuizen waar ieder vier leerlingen heen gaan. Ik ga stage lopen in het Healthcare Service ziekenhuis in Hohoe. Dit is een kinderziekenhuis. Ik loop met Marit, Ruth en Britt stage in dit ziekenhuis. Marit is mijn maatje. Dit wil zeggen dat wij altijd samen zijn in het ziekenhuis. Er zijn verschillende afdelingen in dit ziekenhuis en om de twee weken mogen we naar een andere afdeling om nieuwe ervaringen op te doen.

De eerste vijf weken hebben we stage, daarna hebben we een week vakantie en het plan is om dan een week op safari te gaan met z'n alle. Na onze week vakantie hebben we weer vijf weken stage en 7 juli is de stageperiode voorbij. Daarna gaan we twee weken backpacken door Ghana met z'n alle. 22 juli tref ik mama en haar vriendin Jacqueline in Kumasi, de tweede stad van Ghana. Zij komen mij opzoeken en ik reis met hun verder tot 29 juli. Dan vlieg ik terug naar huis.

Leuk dat je met me meereist!

Liefs,

Ilse

Reacties

Reacties

Hanneke Versteeg

Kei leuk Ilse! Ben jaloers???? Een supertijd gewenst en ik ga je volgen hoor! Enne by the way, hoor graag wat tips bij thuiskomst wat betreft je safari en dergelijke, Afrika staat volgend jaar bij ons op de planning???? Groetjes Hanneke (en de mannen)

Christel Verberkt

Wat een fantastische kans meid....
Kijk er naar uit om je te volgen...
En voor straks een hele mooie herinnering!!

Greet en Theo

We gaan je zeer zeker volgen en wensen je nu al heel veel plezier bij de voorbereidingen.

Daisy Derks

Heel veel plezier daar in het verre Afrika en ben benieuwd naar je verhalen.

Ria Koopmans

Geweldig dat je deze kans grijpt.
Een geweldige ervaring.
Ik wil het graag meebeleven in je blogspot.
Groetjes, goede reis en veel plezier.
Ria Koopnans

Marjan Ambrosius

Heel veel plezier Ilse! Geniet van al het moois wat er op je pad komt! Deze ervaring neemt niemand meer van je af ! Pas goed op je zelf????

Ron Magielsen

Nog 3 dagen Ilse! Spannend voor jullie. Hele mooie tijd daar in Afrika en geniet er van. Ik ben ontzettend benieuwd naar jou avonturen. Doe voorzichtig meis!

Bianca Poppelier

Wow dan zie pas hoe goed wij het hier hebben. Geniet van je reis en ervaringen, kijk uit naar je volgende verslag. En doe voorzichtig.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!